VALORANT tasarımcısı Volcano, oyuncuların şikayet ettiği bir konu olan köşelerin fazlalığının oyun için ne açılardan gerekli olduğunu yaptığı yayında açıkladı.
VALORANT, kapalı betasının çıkışından bu yana hata düzeltmeleri ve yeni içeriklerle oyun sektörünün kafasına oynar durumda. Gittikçe artan oyuncu kitlesi de oyunla ilgili görüşlerini ve şikâyetlerini belirtmeye devam ediyor.
Bu şikayetlerden biri olan “saklanılacak köşe sayısının fazlalığı” da oyunun tasarımcısnın yaptığı Twitch yayınında kendine yer bulmuş durumda. Volcano, yaptığı yayında oyunda neden bu kadar fazla köşe olduğundan bahsetti. Oyunun daha önceki versiyonlarında daha az köşe olduğunu ve bunun herhangi bir yeri tutmayı adeta imkansız kıldığını belirten isim, atakta hız ve görüş yeteneklerinin önemine dikkat çekti. VALORANT tasarımcısı, yayınında aşağıdaki ifadeleri kullandı:
“Oyunun böyle olmasının bir sebebi var, hız ve görüş yeteneklerine bakarsanız anlarsınız. Takımlar bu yetenekleri kullanmakta ustalaşınca bu köşeleri kullanmak gayet faydalı olabiliyor. Oyunun bu kadar köşe olmayan bir versiyonu vardı, o kadar görüş ve hız yeteneklerine karşı oynayıp herhangi bir yeri tutmak gerçekten zorlaşıyordu.”
VALORANT’ın kapalı betasındaki hatalar her yamayla birlikte düzeltiliyor, geliştiriciler oyuncuların isteklerine kulak veriyor. Fakat bir geliştirici blogunda açıklandığı gibi oyuncular bazen oyunun mantığını tam olarak henüz kavrayamadıkları için bazı mekaniklere karşı oynayamıyorlar. Ajanların yetenekleri tam olarak çözülünce, oyuncular oyuna iyice aşina olunca her şeyin daha dengeli olması bekleniyor.